Pomagamy wypłynąć
na szerokie wody

Naszym atutem jest głównie sprawnie zarządzany, zgrany zespół fachowców. Poprzez wszechstronność swoich działań, kreatywność i profesjonalny zespół firma ARPRO stała się współtwórcą sukcesu wielu firm. Główną działalnością firmy jest szeroko pojęta reklama, począwszy od wykonania pojedynczych projektów, aż do kompleksowych kampanii reklamowych.

Telemarketing

Telemarketing w dzisiejszej reklamie to jedna z najefektywniejszych metod, dzięki którym możem dotrzeć do potencjalnych Klientów. Jest to również skuteczny sposób na usprawnienie poziomu obsługi Klientów w którymi stale współpracujemy. Duży nacisk kładziemy na ustawiczne podnoszenie kwalifikacji naszych konsultantów.

 

TELEMARKETING WYCHODZĄCY

ph00882.jpg

  • TELESPRZEDAŻ - w oparciu o wytyczne KLIENTA budujemy lub wyszukujemy istniejącą bazę danych klientów korporacyjnych i indywidualnych, w kraju i za granicą. Prowadzimy kampanie w szerokim znaczeniu,na życzenie klienta: od stworzenia bazy danych, kontaktu telefonicznego, wysłania oferty, do przeprowadzenia analizy skuteczności oferty. Gwarantujemy sprawną i profesjonalną obsługę zarówno klientów korporacyjnych (B2B) jak i indywidualnych (B2C).

Zajmujemy się:
- pozyskiwaniem nowych Klientów zainteresowanych Państwa produktami/ usługami,
- obsługą Państwa stałych Klientów w oparciu o system CRM (Customer Relationhip Management),
- pomocą przy wprowadzeniu na rynek nowego produktu/ usługi,
- możemy wspomóc sprzedaż produktów/ usług sezonowych.

  • ANKIETY I BADANIA RYNKOWE - równie częstym jak telesprzedaż zastosowaniem telemarketingu wychodzącego są różnego rodzaju ankiety i badania rynkowe:

- badania satysfakcji Klientów, mogą być połączone z próbą sprzedaży dodatkowego pakietu usług,
- badania potencjału Klientów w zakresie zainteresowania określonymi produktami i usługami,
- inne działania mające na celu utrwalenie relacji z Klientami

 

TELEMARKETING PRZYCHODZĄCY


  • CENTRA OBSŁUGI KLIENTA - proponujemy obsługę w zakresie kompleksowego prowadzenia CentrumObsługi Klienta. Zarówno dla firm usługowych jak i handlowych
  • HELP DESK - zapewniamy obsługę typu help desk, czyli  udzielania informacji i pomocy w rozwiązywaniu problemów dla użytkowników różnych systemów, osób korzystających z usług bądź obsługujących urządzenia.
  • LINIA DO SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ - proponujemy obsługę linii do składania zamówień. Szczególnie skuteczna w przypadku firm prowadzących teleshopping, sprzedaż wysyłkową, oraz w których korzystanie z pewnych usług wiąże się z koniecznością rezerwacji.

 

BAZY DANYCH


Aby skutecznie przeprowadzić telemarketing należy w pierwszej kolejności przygotować profesjonalną bazę danych. To od niej przede wszystkim zależy sukces działań w telemarketingu. Tworzona jest na podstawie zebranych i uporządkowanych informacji od Państwa. Zadajemy pytania na temat Państwa branży, rodzaju potencjalnych klientów, proponowanym produkcie lub usłudze, itp.